ΕνημέρωσηΟικονομία

Βιωσιμότητα: Βασική προτεραιότητα για έναν στους πέντε καταναλωτές

Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι πλέον η πρώτη προτεραιότητα που επηρεάζει τις καταναλωτικές συμπεριφορές για έναν στους πέντε Βρετανούς.

Αυτό προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε το Institute of Customer Service για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας Zurich UK.

Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια έρευνα, οι εταιρείες που διαθέτουν μη βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες θα δουν τις πωλήσεις τους να κατακρημνίζονται τα επόμενα χρόνια.
Επιπλέον, μέσα στα επόμενα χρόνια η έρευνα προβλέπει ότι η βιωσιμότητα θα γίνει ο υπ’ αριθμόν ένα παράγοντας επιλογής προϊόντων και υπηρεσιών για το 55% των βρετανών καταναλωτών μέσα στην επόμενη πενταετία έναντι 18% σήμερα.

άλιστα, ήδη υπάρχει σοβαρός αντίκτυπος στις πωλήσεις καθώς το 12% έχει σταματήσει να αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Τα φαγητά, τα ποτά, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, ένδυσης και καθαρισμού είναι οι κατηγορίες που σύμφωνα με την έρευνα διατρέχουν το μεγαλύτερο κίνδυνο να χάσουν την εύνοια των καταναλωτών λόγω του αρνητικού περιβαλλοντικού τους αντικτύπου.

Σύμφωνα με τον κ. Richard Pash, διευθυντή μάρκετινγκ της Zurich UK η κλιματική αλλαγή είναι ο πιο περίπλοκος κίνδυνος που αντιμετωπίζει σήμερα η κοινωνία. Η έρευνα δείχνει ότι το «πράσινο» γίνεται ολοένα και πιο κυρίαρχη τάση και οι καταναλωτές θέλουν οι οργανισμοί να τους δίνουν κίνητρα και ώθηση προκειμένου να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Pash οι καταναλωτές θέλουν μεγαλύτερη διαφάνεια καθώς αναγνωρίζουν ότι η βιωσιμότητα δεν περιορίζεται σε μεμονωμένες πρωτοβουλίες. Θέλουν να γνωρίζουν πώς οι «πράσινες» επιλογές τους οδηγούν σε ευρύτερη περιβαλλοντική ωφέλεια και να είναι σίγουροι ότι οι εκείνοι από τους οποίους αγοράζουν είναι δεσμευμένοι για θέματα βιωσιμότητας σε όλες τις λειτουργίες τους καθώς και στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα η μεγάλη πλειονότητα των καταναλωτών (83%) πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Αντίστοιχα το 75% περιμένει από τις επιχειρήσεις να τους βοηθήσουν ώστε να γίνουν πιο συνειδητοποιημένοι αναφορικά με το περιβάλλον, είτε μέσα από τις αγορές τους είτε μέσα από ευρύτερες επιλογές.

Σημαντικό ρόλο πάντως παίζει και το κόστος, καθώς ποσοστό 11% δηλώνει ότι θα ήθελε να αγοράζει περισσότερο βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες όμως δεν το κάνει λόγω κόστους. Στον αντίποδα, ένας στους τρεις καταναλωτές δηλώνει διατεθειμένος να πληρώσει έως και 5,5% περισσότερο για προϊόντα που είναι περιβαλλοντικά βιώσιμα.


Source link

Δείτε περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close